Saturday, October 24, 2009

surat buat Nur Tysha..

kehadapan teman yang sudah lame aku tinggalkan..

maafkan aku andai kau mampu.. sudah agak lame kite tidak bertemu, namun jangan kau anggap aku sudah melupekanmu. hanye keadaan tidak berpihak pade mase.. kesibukan kerje dan tuntutan 'lecture' menghimpit aku ke sudut ini. aku letih dengan kehidupan namun aku gagahkan demi sebuah pengorbanan. harapan yang die tinggalkan harusku galas, demi pengorbanan yang telah die taburkan sepanjang hayatnye. andai ade kesempatan, kite pasti bertemu.. aku kire kau teman yang amat setie, tidak pernah kau jemu melayan kerenahku.. dengan itu, setulus ikhlas hati ini.. aku memohon maaf andai aku pernah walau sedikitpun mengguris perasaanmu. terkadang aku terlalu berterus-terang, dan ini mungkin tanpe aku sedari telah mengguris hati.

p/s: tysha terharu tak ngan post aku ni? dah lame tak menulis, ayat pon mrapu n ke laut.. aku siyes mintak maap bnyk2, dh jarang mai umah ko.. nanti kalo aku free, aku maila... tp, bukan dlm mse t'dkt..coz aku pikir aku nk turun johor. owang d'sne lbh memerlukan aku banding yang laennye..ko ngah hepi2 jek skunk nikan??? i guess u won't need me.. so, sampai ketemu~ take care!!!!

No comments:

Post a Comment