Thursday, July 16, 2009

aku yang naik gile

sejak akhir-akhir ini emosi aku agak-agak kurang stabil..
aku cube bergembire dengan ape yang berlaku d'sekeliling aku..tp,
aku tak boleh sorok tekanan yang aku alami..
aku tertekan dengan pelajaran..tertekan dengan jadual..
tertekan dengan banyak lagi perkare..
aku cube tuk tidak jadikan orang lain mangse tekanan aku..
aku cube kawal emosi aku saat aku bersame yang lain..
aku bergembire..ketawe...tersenyum...tapi, jauh d'sudut hati..
mangape aku perlu tahu saat emosi aku begini?
mengape saat ini?

maaf andai ade yang kurang selese ngan post sebelumnye
aku naik gile..d'luar kawalan diri
maaf atas ketidakprofesionalan aku
maaf juge atas bahase melayu yang ak rusakkan ni
wassalam...

3 comments:

  1. ain..
    sabar je la.
    manusia zaman sekarang, memang banyak buruk dari baiknya (termasukla yang konon baik cam aku ni).
    biasa la emosi.. lama2 bottled, mesti meletop punya..
    sabar yek..

    ReplyDelete
  2. sabar ain..sabar ain...aku phm perasaan ko....

    ReplyDelete
  3. to: luna
    yup...ak tau..
    ak pn nk think positive je skunk..
    besela..tiap yg jd pasti bersebab..huhu
    ni nmenye pasrah....hahaha

    to: aniza alfian
    thanks ats support ko 2..
    saat ak cmni, ad jgk yg amek berat...
    huhuhu...terharu2....haha

    ReplyDelete