Thursday, July 16, 2009

budak s**l!!!! celake kau....

pegi jahanam ngan sume kate2 persahabatan yang kau ucap dulu...
pegi jahanam ngan sume kenangan2 indah yang kononnye gembire...
pegi jahanam ngan sume yang berlaku suatu mase dulu...
pegi jahanam....s**l!!!!!!!

ape lagi yang kau harap dari aku? ape lagi kurangnye aku berbanding teman-teman kau yang lain? ape lagi hah??? tak cukup ke ape yang aku usehekan demi kau suatu mase dulu hingge saat ini? kenape? kenape? kenape kau ni manusie yang tak bersyukur? selame ni aku dah usehe sebaik yang mungkin ttuk menjadi teman yang terbaik...betul aku tak tipu... aku tahu, aku memang selalu cakap, jangan letakkan terlalu tinggi pengharapan walaupun dalam persahabatan...tapi aku ni manusie biase.. aku bukan makhluk yang tak punye perasaan.. walau aku cube keraskan hati, aku tetap insan biase.. aku juge ingin dihargai.. aku juge ingin menjadi seorang teman baik...

hari ni aku sedar tentang satu kenyataan yang aku cube elakkan sejak 9tahun yang lalu.. aku tak seharusnye meletakkan kepercayaan pade sebuah persahabatan.. 9tahun lalu, aku tekad tak mahu buke hati untuk menyayangi orang lain selain diri aku sendiri..semuenye kerane saat itu. saat yang tidak akan mampu aku lupekan..buktinye, sampai saat ini..kenangan itu masih segar dalam ingatan.. sebelum aku menyayangi orang lain, aku patut sayang diri aku sendiri.. bodoh betul aku...memang aku tak pernah belaja dari pengalaman.. aku memang tak pernah berubah. bodoh...tetap bodoh bagai gadis belasan tahun 9tahun yang lalu... 'kenape ngan kau ni ain??? apasal kau tak penah nak blaja hah??? dah banyak kali orang buat kau macam ni pun kau masih d'takuk lame..tetap juge kau d'lande kecewe yang same...bangang....'

s**l...
b**i...
haram jadah...
%&^$@*)^$@^$.....
b*****t....
a**k h***m...
pegi jahanam la...
*&%#^&&^%...

hati aku ni sakit sangat...kecewe...
andai saje waktu itu boleh kuundur,
pasti aku pastikan kau langsung tak wujud dalam senarai hidup aku.
pasti aku tekadkan hati, belaja dari pengalaman..
sesungguhnye benar pengalaman mendewasekan kite.

3 comments:

  1. ain...sape org tue?? marah btol ko ni....xpe sbr2..aku pon tgh lalui pengalaman yg sme cm ko...aku pon dh try jaga persahabatan aku ngn dia...bnyk pengorbanan yg aku wt..aku cuba jd sahabat yg baik...tp dia x pnh menghargai...biar ALLAH je la membalas segala perbuatan org2 yg xtau bersyukur ni...

    ReplyDelete
  2. to: luna
    ak dh ok skunk..
    cuti 4ari yg sgt membantu...huhu

    to: aniza alfian
    ade la..biala...
    ble ak pikir2 blk, xgne ak slhkn spe2.
    wt skt pale ak jek..
    in d'end; ak amalkn bak kate 'puteri':
    "kite enjoy!!!!"

    ReplyDelete