Wednesday, May 6, 2009

aku nak juge...

sudah agak lame....i've nothing here....
bile hati tidak sekate ngn akal fikiran, aku jadi buntu...
hatiku katekan ya namun kepale katekan tidak...
akhirnya aku memilih tuk melepaskan isu itu pergi tanpe sebarang keputusan...
biar aje ia pergi kalau ia tidak memberi...biarkan aje ia berlalu jika ia hanye mengundang sayu...
aku berteleku....

ade teman yang kate, kite memilih untuk tidak mengenali seseorang itu pabile kite tergerak perasaan sayang padenye walau sedikit mane pun ia...kerna kite tidak mahu mengetahui kekurangannye yang akan berakhir dengan kite meragui kejujuran dan kebaikan die...betul ke???

sunyi, resah, sendiri....
tidak adekah walau secuit rase bahagie yang bakal bertamu???
tidak adekah walau sekecil manepun mendatang yang bakal menjadi penenang bgi jiwe ak yang menginginkan bahagie walau sekelumit pun ia???
tiade...memang tiade....
jangan hanye meminte sayang...usehe kene ade....
mahu aku usehe yang bagaimane??? melombong tasik? mencari harte karun yang belum tentu wujudnye? atau perlukah aku mendaki gunung everest???
BODOH!!!!
jangan sampai begitu sayang....nanti dikatekan gile..
maukah kamu???
ala...sudahla...biarkan aje aku begini...
mencipte dunieku sendiri....

ade teman yang mengadu, mengape sanggup seseorang itu merahsiekan kehidupannye walau die tahu pasti ramai yang bergembire mengetahui kejayaan die mengharungi saat-saat yang genting??? mengape sanggup seseorang itu berkeras hatinye memendam perasaan walau benar die sayang, dan membiarkan yang tersayang pergi dangan perasaan terluke??? adelah sebabnye mengape die tega....

p/s: aku buntu...aku resah...dan aku juge sunyi...
aku inginkan bahagie walaupun sementare, sekurang-kurangnye aku juge merase hidup bahagie...
argh.....idea tidak juge kunjung tibe...
aku pergi dulu...

No comments:

Post a Comment